20 de idei de promovare a unui site care chiar funcționează și în 2018

Cel mai enervant lucru atunci când cauți inspirație este să fii nevoit să parcurgi zeci de  sfaturi superficiale precum: „creează un blog”, „fă social media bine”, pentru ca la final să rămâi doar cu două-trei idei bune, din care să ai ce învăța.

Adică, serios, de parcă niciodată nu te-ai fi gândit să creezi un blog sau să faci Social Media cum trebuie, nu?

În schimb, ceea ce probabil cauți de fapt sunt exemple practice din care să te inspiri, precum și sfaturi și lecții pe care să le poți aplica imediat.

De aceea, scopul meu pentru acest articol este simplu:

  1. să pleci cu 20 exemple de promovare a unui site pe care să le poți adapta imediat afacerii tale;
  2. să înțelegi de ce și cum funcționează anumite metode, pentru a putea găsi de unul singur idei noi pe viitor;

Idei de promovare a unui site gratuite

 

Ideea de promovare a site-ului #20 – Optimizează-ți site-ul pentru Google pentru a reduce aproape la 0 costurile de promovare

Sute, mii sau chiar zeci de mii de potențiali clienți care să-ți viziteze site-ul lună de lună, fără ca tu să plătești. Acesta e visul oricărui antreprenor sau specialist în marketing.

Ei bine SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare), are toate aceste beneficii:

1. Trafic gratuit
Atunci când site-ul tău apare în rezultatele organice, nu ești taxat de fiecare dată când cineva dă click pe link-ul către website-ul tău, cum este cazul promovării plătite prin Facebook sau Google Adwords.

Promovare site Google - rezultate organice vs platite

Mai ales că în ziua de astăzi optimizarea pentru motoarele de căutare nu mai este așa tehnică precum era în trecut și oricine are puțină răbdare o poate învăța.

2. Trafic constant, lună de lună
Optimizarea unui site e printre cele mai rentabile metode de a te promova online. Să facem o comparație cu promovarea pe Facebook pentru a înțelege mai bine la ce mă refer.

Pe Facebook, depunem foarte mult efort pentru a publica conținut cât mai creativ care e văzut doar pentru o scurtă perioadă de timp. După câteva zile, acea postare e uitată și trebuie să reluăm ciclul din nou.

În schimb, un site optimizat pentru motoarele de căutare necesită doar un efort inițial, până când acesta apare în primele rezultate.

Apoi va continua să atragă trafic lună de lună, fără ca tu să plătești pentru acesta.

Cum ne optimizăm corect site-ul pentru motoarele de căutare? Ai noroc, am scris un întreg ghid pe această temă, pe care îl poți citi GRATUIT.

Citește și: Ghid SEO – Învață cum să-ți optimizezi site-ul pentru motoarele de căutare.

Ideea de promovare a site-ului #19 – Creează conținut atrăgător atât pentru oameni cât și pentru jurnaliști

Unul din cele mai bune moduri pentru a-ți promova site-ul este prin a crea conținut UTIL, dar și INTERESANT pentru oameni.

La SMARTERS, am creat o hartă interactivă a antreprenoriatului în România care a adus peste 5000 de vizite pe site și ne-a făcut cunoscuți la nivel național.

Harta antreprenoriatului page views

Chiar mai important decât numărul de vizite, aceasta ne-a ajutat să obținem peste 20 de link-uri de la unele din cele mai puternice site-uri din țară.

SMARTERS - harta antreprenoriatului - exemplu creativ de promovare site

Ce face mai exact harta? Îți permite să vezi numărul de firme din fiecare județ, care sunt cei mai mari angajatori și cele mai populare domenii de activitate și să compari totul ușor între județe.

De ce a funcționat atât de bine?
Harta este utilă și interesantă pentru toată lumea: atât pentru jurnaliștii cărora le-am oferit o știre interesantă cât și publicului mai general care este interesat de starea antreprenoriatului în România.

Ideea de promovare a site-ului #18 – Folosește schimbul de promovare pentru a-ți face site-ul mai cunoscut

Toată lumea creează conținut, fie că vorbim de poze, video-uri pe Facebook sau Youtube, ori articole pe blog. În fiecare lună se publică 59.3 milioane de articole în lume, și asta doar pe site-urile bazate pe WordPress!

De aceea, cea mai rapidă metodă de a scurtcircuita câștigarea atenției și încrederii clienților este prin a ne asocia cu persoane sau branduri care deja au reușit acest lucru.

Printr-un schimb de promovare putem încheia diverse parteneriate strategice cu cei care au același public țintă ca și noi.

Și aici nu mă refer la concurență. Ci dimpotrivă, la companii cu servicii/produse complementare cu ale noastre.

Costurile sunt aproape 0. Singura investiție e cea de timp, pentru a găsi partenerii potriviți și pentru a-i contacta.

Iar avantajele sunt net superioare multor altor metode de promovare pentru că, în fond, e vorba de o recomandare din partea unei companii sau a unei persoane în care oamenii deja au încredere.

Exemplu de promovare a site-ului prin schimb de promovare.

Să spunem că tu vinzi brățări pentru femei și cineva vinde poșete. Puteți face un parteneriat prin care compania cu servicii complementare își anunță lista de email că tu ai reduceri la brățări. Sau poate pune un link în footer-ul site-ului lor către site-ul tău.

Idee de promovare site prin parteneri

Sau, dacă ai un blog, poți face trimitere către alte bloguri asemănătoare cu al tău, iar ceilalți pot face la fel.

Promovare site parteneri blogroll

(Sursă foto: sabinacornovac.ro)

Ideea de promovare a site-ului #17 – Creează un video în care prezinți cum se fabrică produsul tău

Ai un proces de producție interesant? Acesta necesită echipamente speciale? Sau e foarte captivant să privești?
S-ar putea ca un video să fie mult mai puternic decât o poză pe Facebook sau un articol pe blog.

Uite aici un video despre procesul de producție al unui rulment de lemn cu bile ce are aproape 2 milioane de vizualizări și peste 800 de comentarii.

Ideea de promovare a site-ului #16 – Cere feedback pentru noile tale produse/servicii

Prin această metodă de promovare împuști cel puțin 2 iepuri dintr-o lovitură:

1) Faci oamenii curioși de noul tău produs/serviciu.
Dacă potențialii tăi clienți te urmăresc de ceva timp (și de obicei așa se întâmplă înainte să cumpere prima dată de la tine), vor fi încântați că au ocazia să fie primii cărora li se prezintă noul produs.

2) Îți îmbunătățești produsele/serviciile pentru a crește rata de conversie
Dacă le ceri părerea, clienții te pot ajuta să îți îmbunătățești produsul sau serviciul oferindu-ți feedback constructiv. Aceștia te pot ajuta să-l adaptezi pentru a le răspunde mai bine nevoilor/provocărilor lor.

Sau, în cazul unui magazin online de exemplu, te pot ajuta să comanzi doar produse pe care și alți clienți le-ar aprecia, evitând astfel situațiile în care rămâi cu un produs blocat pe stoc.

Uite un exemplu de companie care a prezentat prototipurile produsului pe blog pentru a cere feedback.

Cere feedback pentru produsele tale

Ideea de promovare a site-ului #15 – Menține legătura cu potențialii clienți prin email

Emailul rămâne unul din cele mai profitabile canale de promovare, în primul rând pentru că e gratis și în al doilea rând pentru că oamenii încă folosesc email-ul foarte mult.

Pentru a aveai rezultate prin această metodă de promovare, două lucruri îți recomandăm:

1) Testează mereu diferite titluri pentru a mări rata de deschidere
La SMARTERS, în lucrul cu clienții, am văzut cum o mică schimbare în titlul unui email poate dubla rata de deschidere.

Testeaza titlurile in email

2) Oferă-le oamenilor conținut de calitate
Încearcă să nu trimiți doar newslettere în care încerci să vinzi ceva. În schimb, identifică exact publicul tău țintă, ce nevoi au oamenii și oferă-le informații care să îi ajute în rezolvarea diferitelor probleme.

uber-email-campaign

Odată ce ai câștigat încrederea oamenilor, aceștia vor apela în mod natural la tine atunci când vor avea nevoie de produsele sau serviciile tale.

Ideea de promovare a site-ului #14 – Răspunde la întrebări din industrie

Unul din cele mai eficiente moduri de a te promova este să ajuți oamenii, să le câștigi încrederea înainte de a cumpăra de la tine.

Iar un mod foarte simplu pentru a reuși asta este să le oferi răspunsuri și soluții la întrebările pe care aceștia le au.
În principiu, aici ar fi 2 abordări: fie creezi conținut pe platforma/site-ul tău, fie cauți alte platforme pe care le folosesc potențialii tăi clienți pentru a căuta soluții.

Dacă folosești platforma ta pentru a crea conținut
Trebuie să identifici înainte întrebările pe care le au oamenii legat de produsul/serviciul tău.

Poți folosi Keyword Planner – un tool gratuit de la Google.

Dacă folosești alte platforme pentru a răspunde la întrebări
Orice tip de platformă ai folosi – grupuri de Facebook, forumuri, comentarii pe bloguri etc – încearcă să eviți spam-ul.
Atunci când cineva are nevoie de răspunsuri specifice la o întrebare sau problemă, încearcă să îi fii de ajutor înainte de a lăsa un link către site-ul tău.

Promoare site - ofera solutii oamenilor

Ideea de promovare a site-ului #13 – Fă-te cunoscut unei noi audiențe prin guest blogging

Guest blogging-ul reprezintă una din cele mai eficiente metode pentru:

  • a deveni cunoscut în industrie
  • a atrage trafic calificat către site-ul tău
  • a crea linkuri de calitate către site-ul tău care să îl ajute să urce în rezultatele motoarelor de căutare

Pentru a promova site-ul SMARTERS, de-a lungul timpului am publicat articole pe unele din cele mai mari site-uri de marketing și antreprenoriat din România.

Doar de pe Republica am reușit să atragem peste 1500 de vizitatori în urma unui singur articol. Mulțumim Republica :).

Promovare site prin guest blogging

Ce trebuie să faci pentru ca guest blogging-ul să funcționeze

1) Creează articole de calitate
Proprietarii altor site-uri cu autoritate în industrie primesc probabil câteva zeci de cereri de guest posts în fiecare săptămână. Nu au de ce să publice un articol pe care audiența acestora nu l-ar aprecia.

2) Fii perseverent în contactarea bloggerilor/proprietarilor de site-uri
Unii proprietari de site-uri nu mai acceptă guest post-uri și preferă să nu mai răspundă nimănui. Alții citesc email-ul și uită să mai răspundă.

Sau uneori poate intră email-ul în spam.

De aceea, la început e posibil să fie nevoie să trimiți multe email-uri mai multor bloggeri sau proprietari de site-uri până să primești câteva răspunsuri pozitive.

Ideea de promovare a site-ului #12 – Promovează-ți site-ul la evenimentele de networking

Un singur lucru e obligatoriu pentru ca orice idee, tactică sau strategie de promovare să funcționeze: să oferi ceva valoros oamenilor.

Același lucru e valabil și la un eveniment de networking. Pentru ca oamenii să îți acceseze site-ul, trebuie să le oferi un motiv suficient de bun.

De exemplu, dacă tocmai ai lansat o nouă carte, poți crea un cupon de reducere special pentru cei prezenți la acel eveniment.

Sau să spunem că oferi servicii de design grafic. Le poți cere oamenilor să își lase adresa de email pe site-ul tău, pentru că ulterior vei alege 3 participanți cărora să le creezi un logo gratuit.

Ideea de promovare a site-ului #11 – Colaborează cu influenceri pentru legitimitate și expunere masivă

Cele mai dificile 2 lucruri în marketing sunt expunerea brandului în fața unui număr cât mai mare de oameni (la un cost cât mai mic) și convertirea acestora în clienți.

Iar într-o lume bombardată de reclame, influencerii sunt cei care au câștigat deja încrederea și aprecierea unui public foarte mare, tocmai pentru că nu au încercat să vândă nimic.

De aceea, ei ne pot ajuta atât să ne expunem produsele sau serviciile fără să întâmpinăm de la bun început acea barieră de rezistență din partea oamenilor.

De ce anume trebuie să ții cont în promovarea prin influenceri

1. Identifică influencerii cu un public țintă potrivit pentru produsele sau serviciile tale

Spre exemplu, dacă activezi în domeniul financiar, nu e o idee prea potrivită să te promoveze un influencer din domeniul modei.

Exemplu gresit de promovare facuta de influenceri

2. Identifică influencerii care știu să integreze brand-ul tău în conținutul acestora
Pentru a integra produsele brandului de haine accesibile, Old Navy, Meghan Rienks a creat un mic tutorial în care le dădea fanilor ei idei de ținute potrivite pentru o petrecere.

O variantă mai puțin potrivită ar fi fost să pună o poză cu ea îmbrăcată în hainele Old Navy și să spună: „Recomand Old Navy”.

Cam sec, nu-i așa?

Ideea de promovare a site-ului #10 – Nu bombarda oamenii cu mesaje promoționale, ci încearcă să integrezi produsul/serviciul tău în „lumea Facebook”

Intrăm pe Facebook pentru a vedea ce au mai făcut prietenii, pentru a vedea poze cu câini și pisici sau pentru a ne destinde cu câte un meme sau o glumă de la Times New Roman.

Nicidecum pentru a căuta în mod activ după produse.

De aceea, nu ar trebui să umplem pagina noastră cu mesaje promoționale, ci să ne folosim de Facebook pentru a-i face pe oameni curioși de produsul nostru și pentru a le câștiga încrederea.

Iată câteva idei de postări pe Facebook

Arată partea umană din spatele business-ului tău

Idei de postari pe Facebook

Cere feedback de la clienți

Idei de postari pe Facebook - Cere feedback

Arată cum sunt create produsele tale

Folosește-te de contextul social

Idee de postare pe Facebook folosind contextul social

Prezintă produsul tău într-un mod amuzant

Idei de postari amuzante pe Facebook

Ideea de promovare a site-ului #9 – Folosește Youtube – al doilea cel mai mare motor de căutare

Cei peste 1 miliard de utilizatori reprezintă un motiv destul de întemeiat pentru a-ți promova site-ul și afacerea pe Youtube.

În plus, Youtube fiind și el în sine un motor de căutare (chiar în top 3), te poate ajuta să atragi trafic relevant către site-ul tău.

Ce tipuri de conținut au cel mai mare succes pe YouTube

Review-urile de produse

Think with Google a descoperit 62% dintre consumatori folosesc recenziile de pe YouTube înainte să cumpere un produs.

21 de milioane de vizualizări! Și nici măcar nu e un review la iPhone!

How to

Peste 100 de milioane de ore de conținut video de tip how-to a fost vizionat în 2015 și 91% dintre utilizatorii de telefoane mobile au vizionat astfel de clipuri atunci când aveau nevoie de ajutor în rezolvarea unei probleme Think With Google).

Ideea de promovare a site-ului #8 – Creează-ți propria comunitate

Se întâmplă un lucru magic în momentul în care pui clienții actuali în același loc cu cei potențiali: dacă i-ai ajutat pe primii, aceștia, la rândul lor, îi vor ajuta pe cei din urmă, lăudându-te și pe tine în proces.

Este în natura umană să întoarcem un gest care ni s-a făcut (fie el plăcut sau neplăcut).

Iar astăzi este foarte ușor să-ți creezi propria comunitate. Dacă ai un website WordPress, poți crea un forum prin simpla instalare a unui modul precum BuddyPress.

Și mai bine este să ții oamenii acolo unde sunt deja, adică pe Facebook. Cel puțin din experiența mea, majoritatea grupurilor de Facebook sunt neîngrijite și pline de postări de tip spam.

Dacă tu creezi și moderezi un grup care are un set de reguli și valori care se și respectă, unde oamenii se simt ajutați, îți vei crea o „armată” de fani, un grup de oameni familiari cu tine și brandul tău.

Deși să creezi o comunitate este simplu, așteaptă-te să-ți ia timp. Dar dacă oferi conținut de valoare și ajuți oamenii, vor veni și rezultatele.

Apropo, dacă te alături comunității SMARTERS Marketing Hackers pe Facebook vei fi la curent cu cele mai noutăți din lumea marketingului online și poți interacționa cu alți oameni din industrie.

Ideea de promovare a site-ului #7 – Concursuri

Uite câteva aspecte de care să ții cont când te folosești de această metodă de promovare a site-ului.

1) Oferă premii relevante publicului tău țintă
Dacă vinzi cursuri de masaj terapeutic chinezesc și oferi ca premiu iPhone-uri și tablete e foarte probabil ca apoi să atragi un public țintă foarte larg în care s-ar putea să nici nu se regăsească adevărații tăi clienți.

Iar ulterior vei cheltui bani promovându-te unor oameni care nu vor cumpăra niciodată de la tine.

2) Încearcă să nu te rezumi doar la „Like și share”
Cei de la Kigurumi – o companie care vinde tot felul de costumații amuzante – au creat un concurs în care participanții trebuiau să posteze o poză cu ei într-un costum Kigurumi, la un festival de muzică.

Iar participantul care avea cele mai multe like-uri la poză, câștiga diverse premii.

De ce acest tip de concurs e de 10x mai eficient decât unul de tip „Like și share”

  • Concursul îi încuraja în mod natural pe participanți să invite cât mai multe persoane care să le dea like. Practic, toate persoanele invitate interacționau cu brand-ul Kigurumi.
  • Oamenii expuneau în mod natural brand-ul Kigurumi la festivaluri atunci când făceau poza pentru concurs.

Ideea de promovare a site-ului #6 – Începe un program de afiliere

Cum ar fi ca sute de oameni să îți promoveze site-ul, iar tu să îi plătești doar atunci când cineva a cumpărat de la tine?

Pe scurt, exact asta este afilierea.

Tot ce trebuie să faci este să te înscrii într-o platformă de afiliere și să urmezi câteva instrucțiuni simple pentru a începe o campanie.

Ca investiție pentru tine este:

  • Comisionul pentru afiliat (cel care te promovează)
  • Un mic procentaj din vânzare platformei de afiliere care intermediază în mod automat plățile și facilitează toată interacțiunea afiliat-proprietar de afacere

Însă beneficiezi de:

  • Trafic gratis
  • Plată per rezultate (nu plătești decât dacă cineva a cumpărat de la tine)
  • Sute/mii de oameni care îți promovează site-ul fără cu 0 investiție de timp și bani din partea ta

Idei de promovare a unui site plătite

 

Ideea de promovare a site-ului #5 – Folosește reclamele Google Adwords a atrage rapid trafic relevant către site

Când folosim Google, de obicei avem o intenție clară în minte. Fie vrem să ne informăm în legătură cu ceva, fie vrem direct să cumpărăm un anumit produs sau serviciu.

De aceea, reclamele Adwords au un potențial mult mai mare de conversie decât cele pe Facebook spre exemplu, unde oricât de bine am targeta o campanie, tot nu putem avea siguranța că acei oameni chiar sunt interesați de produsul sau serviciul nostru.

Creează reclame cât mai specifice pentru a mări rata de conversie
Pentru a mări șansele ca cineva să cumpere, încearcă să creezi reclame cu un text cât mai specific, care să trimită oamenii către o pagină care să se potrivească exact căutării lor.

De exemplu, dacă faci o reclamă pentru adidași Nike bărbați nu trimite oamenii către o pagină generală unde pot găsi atât adidași pentru bărbați cât și pentru femei, în speranța că „se va descurca utilizatorul să caute”.

În schimb, trimite-l către o pagină unde vor găsi doar adidași Nike pentru bărbați.

Ideea de promovare a site-ului #4 – Creează brand awareness la un cost avantajos prin rețeaua Google Display

Reclamele Google Display sunt afișate fie sub formă de text fie sub formă de banner (imagine + text) pe cele peste două milioane de site-uri din rețea.

Principalele avantaje ale Google Display sunt:

  • Costurile de promovare destul de mici
  • Targetarea contextuală (poți plasa o reclamă doar pe anumite site-uri, care au un anumit conținut și conțin anumite cuvinte cheie)

Spre exemplu, dacă livrezi pizza la domiciliu și știi că gamerii sunt un bun public țintă, poți alege să afișezi o reclamă pe site-uri strict legate de jocuri.

Ideea de promovare a site-ului #3 – Afișează reclame plătite pe alte site-uri, la un cost mult mai mic față de canalele de marketing tradiționale

Aici principiul e același ca și la promovarea prin Google Display, doar că în acest caz negociezi direct cu proprietarul unui blog/site pentru a-ți afișa bannerul.

Spre exemplu, poți vorbi cu un blogger cunoscut din nișa ta să îți afișeze bannerul tău pentru o anumită taxă lunară.
Avantajul aceste metode de promovare a site-ului, pe lângă targetarea destul de precisă, este costul mult mai mic.

Pentru o nișă competitivă, cum e cea de health spre exemplu, poate fi mult mai ieftin să negociezi spațiul publicitar cu un blogger, decât să plătești 5-10 lei pentru un singur click pe Google Adwords.

Pentru a avea rezultate cu această metodă de promovare, trebuie să studiezi bine profilul clientului tău.

Va trebui să identifici câteva site-uri cheie pe care le vizitează și care sunt complementare serviciului/produsului tău.

Spre exemplu, dacă vinzi poșete, ai putea să identifici câțiva bloggeri care oferă sfaturi vestimentare.

Ideea de promovare a site-ului #2 – Studiază foarte bine profilul clienților tăi pentru a crea reclame Facebook eficiente

Odată ce cunoști chiar și cele mai mici detalii despre clienții tăi, poți crea texte și imagini pentru reclame care să le atragă atenția și îi poți targeta foarte precis.

Spre exemplu, la cursul de Growth Hacking susținut de SMARTERS, știam următoarele despre potențialii clienți:

  • Sunt persoane între 30-50 de ani
  • Citesc bloguri de marketing din România și din străinătate
  • Au încercat deja să se promoveze, dar nu au avut succesul dorit
  • Dețin o pagină de Facebook pe care o promovează

Dacă ne-am fi oprit doar la detaliile de suprafață, cum ar fi faptul că urmăresc bloguri de marketing, probabil am fi targetat oamenii după interese: marketing, antreprenoriat.

Iar problema cu aceste interese e că dacă ai dat like vreodată unei pagini de Facebook despre marketing, se consideră că ești interesat de marketing.

De aceea, pentru a ne asigura că ne promovăm doar unui public țintă calificat, am targetat oameni interesați de marketing ȘI care dețin o pagină de Facebook.

Ideea de promovare a site-ului #1 – Folosește retargeting pentru a readuce pe site pe cei care nu au cumpărat încă

Retargetingul e o idee de promovare simplă a cărei implementare nu durează mai mult de 10-15 minute, dar care îți poate mări conversiile pe site cu cel puțin 30-50%.

Cum funcționează mai exact?

Simplu spus, prin retargeting le poți aminti de produsul tău celor care au intrat deja la tine pe site, dar nu au cumpărat.

Majoritatea platformelor de promovare oferă această opțiune, cele mai comune la noi fiind Google și Facebook.

Poți citi aici mai multe despre cum poți implementa o campanie de retargeting pe Facebook.

De un singur lucru trebuie să ții cont când creezi o reclamă pentru retargeting

Principalele motive pentru care oamenii nu cumpără ceva sunt legate fie de preț, fie de încredere.

De aceea o reclamă de retargeting trebuie să se adreseze acestor 2 probleme.

Pentru preț, poți crea o reclamă ce oferă un bonus sau o reducere.

Exemplu reclama retargeting

Pentru a câștiga încrederea, le poți oferi mai multe informații despre compania ta sau produsele tale prin:

  • Testimoniale
  • Studii de caz
  • Ghid-uri gratuite
  • Free trial

Reclama retargeting Facebook

În loc de concluzii

Un singur lucru au în comun toate ideile de promovare: răspund la una din cele mai importante întrebări care stau la baza oricărui business de succes – „De ce”.

De ce aș da click pe această reclamă? Ah, pentru că acum îmi oferă o reducere.

De ce aș cumpăra acest program de la voi? Pentru că îmi oferiți un free trial și pot să testez produsul înainte să îl cumpăr?

De unde știu că serviciile voastre sunt potrivite pentru mine? Hmm, pentru că pot găsi la voi pe blog studii de caz în care pot vedea cum ați ajutat și alte companii similare cu a mea.

P.S. Dacă ți-a plăcut acest articol, probabil le-ar plăcea și prietenilor tăi. Dar nu avem de unde ști dacă nu-l distribui, nu? 🙂

Mockup Ghid Growth Hacking Romania SMARTERS

Primul ghid de Growth Hacking Marketing din România

 

Învață să îți crești afacerea prin același concept de marketing folosit de companii precum Facebook, Linkedin sau Airbnb.

Succes! Te vom redirecționa către ghid acum.

Cum-inscriem-un-site-in-Google-Search-Console

Aproape ai reușit.

 

Lasă-ne adresa de email și te vom redirecționa automat către ghid.

Succes! Te vom redirecționa către ghid acum.